Pagini

duminică, 7 iunie 2015

Lacul Grivita

O vizita scurta dar fructuoasa la mica balta. Mai intai o filmare, cum  de mult ne doream, la un starc de noapte ( Nycticorax nycticorax ). Dupa ce a zburat ne-am hotarat sa schimbam locul.
Pe drumul prin iarba inalta Mihai a fost la un singur pas sa calce pe o rata salbatica. Un pic mirati si un pic speriati (atat de aproape a fost) ne-am pus intrebarea ce cauta acolo. Doar a intins mana si a dat la o parte lastarisul si...


Am pozat rapid, am pus ierburile la loc si am plecat in graba ca sa lasam pasarea sa revina la cuib.
In zona pe care o tinteam am speriat inca vreo doi starci si am instalat camera video la panda, poate, poate prind ceva. La mare departare era o familie de rate dupa cum se vede in filmul urmator:

 +
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu