Pagini

duminică, 11 ianuarie 2015

Lacul Vacaresti

Am avut prilejul, in mai multe randuri, sa trec cu autobuzele RATB pe langa lacuri din oras. Bucurestiul are multe lacuri dar ceea am vazut m-a facut sa trag concluzia ca pe toate este gheata pe langa mal si o multime de pasari stau acolo si asteapta sa fie fotografiate. Generalizare total gresita!
Aveam sa constat asta pe Vacaresti. Nici o pasare pe gheata. Dar natura este blanda cu fotografii si am avut parte de o zi norocoasa din partea ei. Am reusit sa ne apropiem destul de mult de Vanturelul rosu (Falco tinnunculus). Eu cu filmatul, Mihai cu pozatul. Am fost amandoi foarte multumiti de ceea ce am obtinut.


Apoi ne-am dus la lacul cel mare. Inghetat bocna si cu cativa pescari la copca. Mai aventuros, Mihai a intrat pe gheata in timp ce eu am incercam niste panorame de pe noul meu cap video. A mers bine si am intrat si eu, mai timid pe gheata. Groasa, de vreo 15 cm. Mi-a placut o poza a lui si am refacut-o in stil propriu.


si cum ma tot fotografia facand plecaciuni pe acolo am zis sa incerc ceva si pe directia lui.


apoi mozaicul ghetii mi-a atras atentia.


Interesanta locatia si prin contrastul dintre natura salbatica de pe balta si natura artificiala creata de oameni. Dincolo de dig imparatia urbana inconjoara un petic de natura.


Plimbarea pe gheata mi-a adus aminte de copilarie. Cu cat curaj mergeam atunci pe Herastraul inghetat si cu cata teama am mers acum. Singura scuza este ca acum am, probabil, o greutate de doua ori mai mare. Dar senzatia a fost la fel de placuta dupa ce m-am convins ca gheata era la fel de solida ca si un planseu de beton. Chiar am scurtat drumul pe gheata la intoarcere.
Ca de obicei am mers acolo cu niste idei si ne-am intors cu ceea ce ne-a oferit natura, bineinteles altceva decat ne propusesem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu