Pagini

duminică, 1 iunie 2014

Clinceni

Un eveniment pe care voiam sa-l vad deoarece eram curios cum se desfasoara. Am ajuns bineinteles dupa inceperea lui dar am gasit usor loc de parcare si de vizionare.


Am crezut ca afisul era doar aranjat artistic dar spectacolul este cu mult peste. Nu am multe poze prelucrate dar mi-am facut o idee cam cum merge treaba, lucru foarte util pentru BIAS.



mai intai au sosit medicii dar cu elicopterul. Apoi am remarcat balonul.


cu multa lume in jurul lui. S-a ridicat putin si cam atat.
Au urmat avioane si acrobatiile lor. Nu prea stiu cine erau dar a fost memorabil.



Asta viu colorat era special pentru acrobatii.



Ne-a aratat cate ceva si unul "normal"


Nu au lipsit nici miltarii.



Au fost multe de vazut, si civile si militare. Si parasutisti si planoare si vanatoare de baloane, intr-un cuvant: un adevarat spectacol.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu